Lehed

pühapäev, 17. juuni 2012

Heegeldatud amigurumi tomatid


Heegeldatud amigurumi porganditele tuli lisa: tomatid. Tomatid on mu lemmik köögiviljad ja ikka nii, et otse ja isukalt, natukese soola ja pipraga:)
Heegeldatud tomatid sobivad hästi dekoratsiooniks kööki või lastele mängunurka.  

Tomatid on väikese Laura, kel aastaid vaid 1:). Väikesel Laural on juba porgandid, nüüd ka tomatid. Et ikka selleks, et mäng sujuks ja tuju oleks hea. Tomatite tegemise käigus mõtlesin, et heegeldatud juur- ja puuviljad on ühed universaalsemad mänguasjad, mida ma teinud olen. Neid saab pesta ja nad on nö. eatud mänguasjad ja mängida saavad nii poisid kui tüdrukud. Ainult fantaasiat: mänguköök, mängutoit, poemäng jne. Natukene vaheldust plastmassist puu- ja juurviljadele. Eks mul tuleb korv ka teha, milles neid hoida. Igatahes ma vaimustusin taaskord meeldivalt.


Materjalid: puuvillane niit, heegelnõel nr. 1,5, täiteks: kerakiud, aga palju:)
Koosneb kahest osast ja sisaldab minimaalselt õmblemist.


Siin on näha tomati suurust, sellised õige suurusega tomatid:) Ja rohelised nupsud on kõik natukene erinevad, eks ikka nii nagu ka looduses.


Info isetegijatele ja käsitööhuvilistele: nagu pildilt näha on amigurumi tomati muster ka valmis, sedapuhku olen teinud tomati rootsukesed skeemina. Heegeldatud tomati mustri loomisest: tahtsin, et tuleks välja tomati eripära, ehk natukene kühmusust tomati pealmises osas ja ma tegin mitmeid katseid ja hirmkeerulisi mustreid kuniks leidsin, et tomat peaks olema lihtsa ülesehitusega ja lihtsalt teostatav. Ja nii ma saingi selle mustri. Ja ma tegin selle nii, et see oleks suuruses muudetav. Mustri fail sisaldab palju fotosid, mis hõlbustavad kena tulemuse saavutamist. Heegeldatud tomateid sai kokku 5, selline paras ports.

Kes nüüd soovib endale mustrit soetada: Laura.Sillar@gmail.com

3 kommentaari:

  1. Väga toredad tomatid :) Ja hea, et olemas on ka juhend :)

    VastaKustuta
  2. kust seda kerakiudu osta saab? kas tavalistest kangapoodidest, a'la abakhan?

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Tere, sellistes poodides peaks miskit leiduma küll ja kui väga hätta jääd, siis minult saab ka:)

      Kustuta

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails